Morph
![](/galerie/atelierove-prace/2020/kazlouski-morph-2020-06-01-11-54-06/image-thumb__28123__GalleryPhotoImage/image_463e561fdae07ae012a8a29efac207f6_andrei-kazlouski.-flow-obrazek.jpg)
Anotace
E-sport dnes začíná být součástí našeho života. Rychle rostoucí sféra zábavy už láká nejen milovníky počítačových her, ale i lidi, kteří už dávno na počítači hry nehrají. Během roku se koná tisíce zápasů nejen v on-line prostředí ale i offline. Obvyklým místem konání offline zápasů jsou již existující stadiony. Průměrný počet diváků, kteří navštěvují tyto zápasy, je 500 osob. Většina fanoušků dává přednost sledování zápasu on-line formou streamu a podporuje hráče přes chat. E-sport mění principy zajištění fyzického kontaktu mezi hráči a fanoušky. Proto navrhuju mobilní konstrukci, která může měnit svůj rozměr dle kapacity a druhu události.