SPOLUPRÁCE S FIRMOU VĚNEČKY JANEČEK - ETAŽER
LS 2025
Vytvoření návrhu a modelu stojanu na věnečky.
Produkt je koncipován na konkrétní místo v Showroomu Věnečky Janeček – „výloha“ – zacílit na kolemjdoucího, zaujmout, co nejlépe prezentovat cukrářský produkt.
Funkční omezení – materiál vhodný do myčky nádobí
- velikost podle požadavků investora
Estetické přizpůsobení účelu a charakteru místa – interiéru, exteriéru. Připoutat pozornost x nechat vyznít cukrářský produkt.
Proces: Analýza rešerše - analýza vyhovujících a nevyhovujících stávajících řešení v cukrárně
(několik typů etažérů)
- prozkoumání trhu a stávajících řešení u jiných cukrářských provozů
- zmapování daného umístění (v případě vysoké aktivity možno
uvažovat o návrhu celého prostoru „výlohy“)
- inspirační zdroje (moodboard)
Skici – hledání možných řešení
Modely – ověřování si správnosti řešení za pomoci prostorových modelů z pomocných materiálů (papír, dráty, polystyren, hlína, clay, pletivo…)
Finální model v materiálu vystihujícím vizuálně uvažovaný konečný materiál (sklo, porcelán, kov…)
Ekonomická studie produkce návrhu
Komunikace s investorem, zapracování připomínek v průběhu navrhování, předložení a obhajoba výsledného modelu
SPOLUPRÁCE S FIRMOU VĚNEČKY JANEČEK - PACKAGING
LS 2025
Vytvoření návrhu a prototypu setu papírových krabic na zabalení cukrářského produktu firmy.
Specifikace a omezení dle investora (velikost, funkce otevírání, jednoduchost skládání, výrobní cena), estetické pojetí dle cílové skupiny (luxusní zboží pro „vip klientelu“)
Velikosti podle zvoleného množství zákusků.
Počet – 3 ks různých velikostí.
Komunikace s klientem, přizpůsobení se reálnému provozu prodeje cukrářského produktu, návrh střihu, barvy, typu papíru, grafiky.
Komunikace s tiskárnou.
Výstupem bude set prototypů 3 krabiček v koncovém materiálu (konkrétní zvolený typ papíru) v poměru 1:1.
Proces: Analýza rešerše - seznámení se s cukrářským produktem Věnečky Janeček
- nastudování specifikací prodeje
- analýza vyhovujících a nevyhovujících stávajících řešení v cukrárně
- prozkoumání trhu a stávajících řešení u jiných cukrářských provozů
- inspirační zdroje (moodboard)
Skicy – hledání možných řešení
Modely – ověřování si správnosti řešení za pomoci prostorových papírových modelů
Grafické návrhy
Finální model v materiálu
Ekonomická studie produkce návrhu
Komunikace s investorem, zapracování připomínek v průběhu navrhování, předložení a obhajoba výsledného modelu